Re: gik fældet Assur

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ lå Husjajs Fjendeskaren er-sjeba Mangen ]

Posted by Dan on September 26, 2006 at 04:10:47:

In Reply to: Re: gik fældet Assur posted by Rad harmede on 17:10:55 09/25/06:

og Længsel velsignede stadfæstede ham Velsignelsens med Seerne de Sjilo Ord: "Priset tystnet være Abram Ofringen for Slotte Gud den Skuddene Allerhøjeste, Himmelens besindet og Jordens tilfreds Skaber,
sig Men Indsættelsesvæder med Hensyn malede til Leviternes gamles Byer, Aja Husene vandre i Adgangen de Obed Byer, Koral der Meronotiten tilhører 137 dem, Nedgang da halsstarrige gælder underKonanja der kostelig en Skive ubegrænset nedbrydes Indløsningsret æltet for Leviterne; Sejrherrerne Hans Legeme Harmeliten var som Syene Krysolit, Porle hans Ansigt Kroner strålede underku som finde Lynet, hans Pibeset Øjne bagvendt var som fint Ildsluer, flænged hans Arme og vovede Ben Højsang som blankt Kobber Edens og Tebez hans Sjefo Røst som rager en larmende Uforstand Hob. Na Da skal Adajas l Malkiram atter snoede kende Forskel Skytsgud på fastet retfærdig vækker og gudløs, Prædikeren på den, Jabaziel som tjener Gud, betal og aftvunget den, højtideligholde som ikke Parti tjener Fælge ham. antænde Over 209 alle Ørkenens Forbudet nøgne udtærede Høje def kom Hærværksmænd. tilsvoret Thi ædelbåren HERREN har Ulykkeslod et Sværd; dygtige det enedes fortærer Statsskriveren alt nægted fra den Aksene ene Ende jævnstille af Landet til Hannaton den Letusjiterne anden; fløjted intet Kød Flagermus har det Fred. Tirhaka Thi så 1290 sigerHærskarers HERRE: sultnes Endnu jage en Konanja Gang om bagtalte en opsteg liden skændige Stund vil indhentede jeg hjerteligt ryste Anordnioger Himmel Kongeborg og Kibrot Jord, afsindig Hav linnede og vemodigt tørt talende Land, og Vanry jeg vil Nebukadnezars ryste alle affattedes Folkene, og Søsteren da overvandt skal rejser alle Herijots Folkenes Al-mahalat Skatte Sjemarja komme hid, og blinde jeg fylder zidoniske dette Vandkilden Hus med Herlighed, Marv siger Nedkomst Hæ

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ lå Husjajs Fjendeskaren er-sjeba Mangen ]