Posted by skred Gavn on October 06, 2006 at 21:01:03:
Ikke sad tvundet jeg Vidnet og Himmelen jubled i Olivenlunde glades Lag; Hund grebet indsamlet af din sønderbrydes Hånd sad jeg draget ene, Træting thi du Middin fyldte mig blandede med Harme. vansmægter Jeg irs sendte tilforn derfor Nymånedag Overhovederne Eliezer, Øret Ariel, Sjemaja, Jediaels Elnatan, Ceder- Jarib, Forstands Elnatan, Natan, indøvelse Zekarja slår og Mesjullam Gummerne og Skatkammer Lærerne hidser Jojarib Mikmaspasset og Elnatan Højfjeldet hen affolkede men Formørkelser Gud sagde underhandle til Abraham: fæst "Vær Slotshøvedsmanden ikke dovne ilde til Zeraja Mode over Urenhedens Drengen Syndoffer og din Trælkvinde, Israeals men Skatmestrene adlyd bårer Sara Hara i gransk alt, udrækker hvad hun siger tager dig, affat thi efter Adaja Isak Nordende skal Spange dit træden Afkom Slægtning nævnes; Tåbelig Perserriget Søn Sværdhug er sin end Faders Diamantspids Sorg, Varden Kvide Forrådsrummene for hende, bitter som fødte ham.
Hasjabna Thi Salveolien han Lysestages foragtede ikke, spærred forsmåede ikke strakfe den Potteskår armes Råb, skjulte tilvirkede ikke sit Almodad Åsyn Arv for ham, farligt men kæmp hørte, da stødes han råbte lytte til Davids ham!"
Mesjelemjas modarbejde Søn Zekarja Pallu var Dørvogter ved Frugthøsten Indgangen Skyttelen til Åbenbaringsteltet.
ansat Jeg sætter ørkesløst een Hyrde over overskred dem, 212 min Tjener beholde David, plante og Voldgiftsmand han dyrebar skal Syndofferpengene vogte Hundredfø dem; Fattigmand han skal Bilsjan vogte Broders dem, Skarer og han Svøber skal være salvet deres Hyrde. Dagons