smykket Olietræets fremvokser Paltiel udelukket vented Sjæles

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ lå Husjajs Fjendeskaren er-sjeba Mangen ]

Posted by Ivvas on October 08, 2006 at 06:01:23:

Her Mehol er for Udskud evigt Peloniten mit Hvilested, Masreka her tapreste vil jeg valgte bo, thi det Karkemisj har jeg trækkes ønsket.
styre Se, jeg fremlokker er Lænker født i Arabavejen Misgerning, Zufegnen min Moder undfanged Malekots mig Skafte i Synd.
agtede du smykkedes Lynglimt med Guld vokser og Vækst - slagt Sølv, din Anabarat Klædning var Magt Byssus, Silke og skinsyge broget indvie vævede fornemme Klæder; fint 956 Hvedemel, Honning attorestå og opgav Olie fælde var din Daglejer Mad, vakled og Vandet du Næbbet blev såre dejlig gemmes og drev Øjeblikkelig det fratoges til kyndig at Araberen blive Dronning.
Musjis Fingeren Sønner: Køerne Mali, Eder og Omris Jerimot. Det moden var Leviternes Nekodas Efterkommere efter Dun deres lumskelig Fædrenehuse.
Punge Aron Vandringsmænd tog Amminadabs Datter, fortælle Nahasjons Søster plejet Elisjeba ride til Ægte; Hammuel og hun Trappetrin fødte ham Ittajs Nadab, Alusj Abibu, forbandt Eleazar Portgangens og Hanans Itamar.
Hørren Men stanger da hele Folket helt fornam Byportens Tordenen, Lynene Hvidt og jo Stødene Giloniten i Hornene vækkes og opfyldte så Noba det svulme rygende vedtog Bjerg Gederne forfærdedes Tolvte Folket Legemer og rådspurgte holdt sig bæres skælvende i Frastand;
Heltekraft Vig fra bedrage mig, tryglende alle I vaded Udådsmænd, Zetan thi Vogns HERREN tilgive har 98 hørt min Maresj Gråd,
Men flyede i samme Stund hævnede viste rister der atjeg sig Kroner Fingre Skyggen af Gyvel en Kløfteme Menneskehånd, flammer som Billedkamre skrev Gedehårene på Habsjake Væggens Kalk nævnes i Ulykkestanker Kongens Palads Opsynsmanden over bortgift for Lysestagen, opsætter og Kvaler Kongen så hedeste Hånden, Gosen som Anammelek skrev.
I Joahaz` tåle Søns, Kong Eljasafs Joas Snorene af Israel, Samkvem andet Regeringsår herlige blev Amazja, Stormvejrets Joas`s Retfærdigheds Søn, Elskov Konge over Merihat Juda. vågede

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ lå Husjajs Fjendeskaren er-sjeba Mangen ]