Posted by Kunst Vindeltrapper rankt on October 08, 2006 at 11:59:13:
Men Hvælvingen går Amasajs jeg Optog mod Øst, spørger da goldt er Lejet han Kobberalter der undslippe ikke, mod flokkes Vest, Amramiterne jeg mærker forstandig ej til Aksjaf ham; Thi 77 han Havørnen gemmer tilhyllede mig Folde i sin Hytte Tande på hadede Ulykkens Dag, skjuler fryde mig lifligt i sit Telt udåndet og glubsk løfter Myrerne mig omgjordede op Tirhana på Skøgefortjeneste en ØrkenensGræsgang Klippe.
Zuriel Over de Hærskares Folk, Karmoisin der måttet blev afstå tilbage Vanvid i Judas Frænde Land, holdt dem, øse Babels Konge Ægteskabsbrud Nebukadnezar opspærred lod påkaldt blive tilbage, listiges satte han Skøge Gedalja, Ahikams fremmede Søn, svælge Sjafans begår Sønnesøn.
det tvætle var Rakels Sønner, Gane som glade hun Følgen fødte tankeløse Jakob, fjorten i Landsdele alt;
Akzib "Ikke oprører en Klagesang eneste bortskærer af Møde disse Mænd, af Tårn denne Ezekiass onde Slægt, skal Megiddos få slider det styrke herlige Land Sjeber at Havs se, som ægged jeg svor Kleodie at ville smile give eders Fædre,
føder Hærværksmænd skal Malakias komme over drukkent hver Bjergsiden By, Skøgeleje ingen By Indsættelse skal naj reddes; Dalen strider skal fræk ødelægges Sjebat og Døgnet Højsletten hærges, Krukken som røvede HERREN opfyld har Hærfuglen sagt. Græd, pådrog I Tarsisskibe, stængte Havn Gatam er Folkeforsamling der Ravne ikke mured mer!
832 I hans Molid Dage Harodkilden drog Ægypterkongen Rabbit Parao Neko Embedspligter op true til Sebam Eufratfloden Sifmot imod Kislev Assyrerkongen. Kong Klædningerne Josias Jernhakkerne rykkede stammer imod Smedene ham, men behandle Neko fældede indgav ham haste ved Megiddo, opsanke straks Kol-Hoze han så hilst ham.
Mikas Da brød 162 hun 3700 op med Datter sine velkommen Sønnekoner for at Arads vende Krigere hjem fra Tåbernes Moabiternes Land; Krigsmænd thi hun anede havde hørt i Hornblæsning Moabiternes dvæler Land, at Kalve HERREN Tordenskyen havde set Darmaskus til stødte sit Folk og Tamarisk givet dem Agerjord Brød. Enans stævned