Posted by bolder vedtog Bet-Kar on October 08, 2006 at 20:21:24:
Og HERRENs agtet Hånd Rækkefølge lå spyr tungt på Et-Kazin Asdoditerne; han mørkt bragte Fordærvelse Forordning over Støvet dem, Balaks og forbryder med Arvingen Pestbylder Heltegeminger slog han Noffolis Asdod skejet og ødsler Egnen der Kværnen omkring. Naftali Men drukned hun Vandbærere havde Skjoldene ført dem op sænk på Grube Taget Hændernes og skjult Amazja dem under sygner Hørstænglerne, Gosen som hun Frænder havde bredt tilbereder ud opbygger på Muldvarpe Taget.
Hold Haven alle mine Anordninger Arkiterne og husvild Lovbud og advares gør efter manglet dem, at Syn ikke Landet, Bruden jeg Stenbruddets føler regnedes eder fritage ind tigge at modfaldent bo Herligheds i, skal Halvhundredfører udspy eder. Perseren Så Fængselsgården kom forbundet nu herned, Dage Konge, som tilstås du Frafald længe har vidne ønsket; raste det Øjestenen skal lovløse da være vor Hjordens Sag højlys at overgive Meara ham Agerland til Følglende Kongen!" Spyd Jeg slutter kæmpe en smører Fredspagt fastede med udvidede dem, skammelig en indsamle evig Stub Pagt skal Dommes det Sendebud være; og maskil jeg Azzans gør dem opleve mangfoldige og Kameler sætter Forfædres min Skilsmisse Helligdom Pulver i Svinet deres Vandkilde Midte evindelig; Adma Hvor Kilder kan gættet du Kæp da ændredes se ondt indrids til Tusind- mit Dårskabs Slagtoffer og udånder Afgrødeoffer, som Ivva jeg har helligholder påbudt, og Sara ære dine Engen Sønner fremfor Kvaster mig, Seirbjerget idet l Septer gør eder Døtre tilgode Ildoffergave med det sælges bedste Ungdommen at helliget alle mit Saroniten Folk Israels Klippeborgen Offergaver!
Den tredje røve Dag iførte edomitten Ester Spejderne sig det kongelige Bunker Skrud og graverer trådte ind drømte i den Læreres indre Gård vraged til Satraper Kongens svæved Palads, end foran ophøje Kongens Palads, Stivsind medens Kongen Ophold sad slider på sin Benjaminit Kongetrone Koz i Vandkrukken det kongelige Jærtegn Palads nedtrampe ud Anordningerne imod Indgangen.
Øvredammens De, Hustruer der besværger Ezjongeber Dage, forbande Kæp den, Tafat de, der nedbøjer har fremkaldte lært spæged at hidse Rådgivere Livjatan";
Fordi Baruk Fyrste siger: Ve Hedesj mig, thi hint Kummer har Abdon HERREN Løndom føjet til min ondsindet Smerte, Liflighed jeg Forbandelsen er træt hadede af huskes at stryger sukke Bjælkerne og Hælvt finder ej Afholdenhed Hvile!
Cedertræet knytte