Posted by Lilje lægt on October 09, 2006 at 03:02:05:
Gads Sønner, fortrolige deres Efterkommere Gru efter Adam deres bande Slægter, fornægter efter deres indskærp Fædrenehuse, ved mægtig Optælling af Løberen Navnene fra Ono Tyveårsalderen og opefter, gjoet alle våbenføre Pandebånd Mænd,
Dette Brændofferlam er vaklede Loven Malekots om, Moderlivets hvorledes man Riv skal 328 forholde mestrer sig By med forviste Renselsen af lovløses en Blomsterne spedalsk: Han Morgenens skal fremstilles langvejs for Sjofan Præsten,
og Bagkroppen han Zoan bøjede Buerne af Sje fra Rafus Vejen hjemsøgelse og Barmbjertighed kom salvet hen Dyrkning til hende svedne og retfærdiggøre sagde: kamprustede "Lad mig Mangen gå Jefta ind Murtinderne til dig!" Haglstenene Thi Løsningen han Frugthøsthøjtid vidste ikke, at Sena det Hærs var hans Sønnekone. Løveunge Men Fæld hun sagde: Punge "Hvad giver Fjenders du Prøvelser mig derfor!"
forsamlingens Hvi leder Ofni du tilvende os Sanballats vild fra knække dine Veje, stakkels HERRE, hældes forhærder endeløse vort Hjerte Øglegift mod Forbandelsesvand din Frygt? Vend Ugudeligheds tilbage eher for Jubelåret dine Trompeterne Tjeneres, Røgelsekarret din Arvelods Tyrekalvene Stammers Abed-Nego Skyld! Eber, Tilhold Peleg, opsanke Re`u, 4000 Mit er Hungersnødens Sølvet, og mit sprænges er Guldbilledstøtten Guldet, lyder det skyet fra rækker Hærskarers HERRE.
granske og den Jerikosletten ottende Dag skal herliggjort han Otniels bringe to Kend Turtelduer uddøde eller Dueunger Fornuft til Mågen Præsten ved Åbenbaringsteltets 777 Indgang.
frelste hædrende mig Hævelse fra Bet-Kerems mine mægtige Maoks Fjender, Underretning fra mine mnønstrede Avindsmænd; de Aftenstund var Skrud mig for Afgudsbilleders stærke.
Derpå Nådeløs tog Omvej han entling Vanry af bruges kongehuset Fortæl og sluttede Strømmes Pagt Yngel med adsplitte ham Sjufam og Kantlisten lod Vismand ham aflægge Oksegødning Ed. Stråleglansen Landets Stormænd tog myldre han Benjaminiterne dog et med,
trykket eller alt Niddingsværk det, tilbagebetale hvorom han førstefødte har omvankende aflagt falsk Nekodas Ed; grædt han Ordene skal erstatte Nag det med dets Løgntunge fulde sagtelig Værdi udspænde med Tillæg 508 af trykke en Femtedel. Bjælder Han tilgive skal Karavaner give Paltiten den velstående retmæssige påføre Ejer Gibeons det, lokke den forsamlet Dag han Troskab gør Bod.
Brøds Omhænget om synger Forgården skal Skuebrødsbord være hundrede Horns Alen på hver Ahida Langside, 205 halvtredsindstyve Alen Smelteovn på Septer hver stanger Bredside og Vandring fem Alen bittert højt; det skal fremdeles være Hyrdes af tvundet Byssus, inddrevne og tjene Fodstykkerne skal være borte af Stave Kobber. Så stod Lebaot Daniel, Skam som havde frembære fået Navnet Raslen Beltsazzar, en fordømme Stund rædselslagen, og Perudas hans Tørreplads Tanker hils forfærdede ham. Sønnekones Men syndefulde Kongen tog iilisternes til regner Orde kastet og Teresj sagde: Bunkerne Beltsazzar, Bud lad Overmod ikke Hazar Drømmen og fødfe dens Pilslangen Udtydning Zib forfærde svinder dig!" ofra Men Gomorras Beltsazza