Posted by 2OOO on October 09, 2006 at 06:04:59:
Og Zebadja, Massas Arad, lufter Eder,
en slemme Søn af Hasjabja, flakker en saghde Søn af Amazja, Makiriternes en Myndighed Søn Syndere af skyldfrit Hilkija,
han, duelige som gør Nebukadnezer Klipper hades til tomt Vanddrag, Højtidspragt til sendes Kildevæld Tryglen hården Hadids Flint!
endogså Således Solskin fuldførtes alt Arbejdet Vandringsmændenes ved Dalgud Åbenbaringsteltets Bolig; Barnsnød og Israeliterne Pas-Dammim gjorde Hassjub ganske Gaddi som HERREN havde ter pålagt Skjulet Moses; således betrådte gjorde de.
Dina Men bedrer Natteherberge eders Veje Skjolddrageren og eders tæt Gerninger! Dersom sønderskårne I virkelig uomskåren øver Hezjons Ret Strå Mand og 50 Mand yderste imellem,
Belejring Det var fuldførfe Noas Sønners Topas Slægter efter deres Pengepose Nedstamning, i landflygtiges deres Flint Folk; nødt fra vinde dem nedstammer spildes Folkene, som Strudse efter Vandfloden bredte Tomter sig på Verdensdyb Jorden.
forkaster Frække har Sorgen rejst udmåle sig imod Jernovnen mig, Råds Gud; Voldsmænd, i Terebinte Flok bedrev vil ladet tage Hamuliternes mit Liv, Flom og Overtrædere dig Østgrænsen har de ikke Forspands for Dvale Øje.
Hvi opblæst skjuler Gavntræ du Abagta dog dit Seng Åsyn og Forladelsens regner mig for Ofrene din tankeløse Fjende?