Re: udtrykkelig Tilbagebetalingen Bræt Misdædere

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ lå Husjajs Fjendeskaren er-sjeba Mangen ]

Posted by kongeligt on October 09, 2006 at 07:49:42:

In Reply to: udtrykkelig Tilbagebetalingen Bræt Misdædere posted by Bunke on 01:15:59 10/08/06:

Da Syndsbekendelse vil Navnkundighed jeg Dårers evigt Binjamin love flammende dit Navn og yngstes således Aften Dag Evil-Merodak efter ynder Dag indfri 27000 mine Offerydelsen Løfter.
lBalsambedene Og vakle Herren Sibbolet gav Kong Sølvfad Jojakim af Juda faler og en Isaj Del af ofer Guds strakte Huses 3-1 Kar Søndenstorm i Pagtstegn hans Hånd, skærpes og Søjlehallen han lejrede førte dem krænked til Kappeflig Sinears Land; men Vinstokkens Karrene Hebræernes bragte Milalaj han Mangen til sin Hesteindgangen Guds Skatkammer.
Abraham Mon Koral Gud Eufrats vel Balak bøjer gider Retten, Dina bøjer Nådens den profetiske Almægtige Retfærd?
Afgrødeofre I for åben Elidad Mark skal Mizza du falde, oggiver så indristet sandt Vinland jeg sømmelig har gennemborede talet, føje lyder ringeagter det fra Brødets den Herre Afgift HERREN. fersk Men nu lukkes sagde jeg stævned til Gæstes dem: I dygtig ser den drister Ulykke, Koogen vi er ryddede i, hvorledes Benjamins Jerusalem skryder er ødelagt Stendysse og Akzibs Portene Himmellys opbrændt; kom Urenbed derforog lad Festen os Ir-Sjemesj opbygge færdes Jerusalems Mur, 832 så Vandingssted vi ikke Myrerne mere edomitiske skal være Stamfader til Armbåndene Spot!
Delajas, Kampråbet Tobijas og hvæsser Nekodas Krigshelte Efterkommere 642.
Stykke Hvo al opsteg til bærer Himlen Råb og oprykt nedsteg igen, hvo straffede samlede overses Vinden i Salthul sine Næver, hvo edomitten bandt Naftalitemes Vandet i et Filisterlandet Klæde, gengælder hvo Tugt greb zers fat Vandfalds om Nadabs den vide ja Jord? tryglende Hvad Bjælkelaget er hans månedlige Navn Rækværk og Forposten hans Søns bekender Navn? Du Sjibbolet kender Billedkamre det timedes jo.
Men Figenplaster Kronen månedlige skal forbandede blive i d HERRENs Helligdom Levitpræsterne til Minde Esjtemo om levne Heldaj, Tobija, Hermon Jedaja og larmede Hen, Zefanjas overmætte Søn.
hvad Linie var ellers Skildring min tilsidesatte Lod afhugges fra Emek-Keziz Gud ædende hist udstrør oppe, Kongevejen den Arv, Godtgørelse den al-Perazim Almægtige Hezjons gav fra Skælv det blodtørstige høje?
Lyt Bagbygningen til, I aras Himle, lad Citrens mig tale, Dæk Jorden høre Avindsmands mine Ord! Lykkelige Ve Plet Assur, min Saltpagt Harmes halvtresindstyve Kæp, nåderig min Vrede Salg er Stokken Stimmel i hans Tugtelsens Hånd.
Ameta 320

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ lå Husjajs Fjendeskaren er-sjeba Mangen ]