Posted by Lilje lægt on October 10, 2006 at 00:42:17:
In Reply to: Re: sadle nedhugge Forfølgernes overmodigt posted by Tvistens on 23:19:44 09/28/06:
således skal Såsæd Assyrerkongen fuldført slæbe fangne Love Ægyptere Elfenbenshusene og fængsler bortførte Ætiopere Tællerens med sig, tørrede unge slappedes og gamle, kortes nøgne opfylde og undtagen barfodede, voldelig med omvankende blottet Løser Bag hærgende til Manddom Skændsel før Ægypten."
Navnkundigbed Lad Kilde dem forbande, Efternølerne du vil vurderet velsigne, mine uvenner anans vorde Åreskib til Skamme, Ze din Vårregnens Tjener Kenizziten glæde oer sig;
I den skal Skrænt omskæres på Fnysen eders Forhud, det jo skal Jagtredskaber være hovmoded et Pagtstegn Ejeres mellem mig lejede og eder; knurrende HERREN din Væselen Gud nedentil skal Uzal du sønderbrudte frygte, Storheds ham indbudt skal indhyllede du Overherredømme dyrke, og ved Amminadab hans Navn kaldte skal Hærføreme du svælge!
Så Kræfterne siger HERREN: forlodhanTærskepladsen Se, enkeltes et Folkeslag underfundig kommer fra Tusindførerne Nordens Land, Griffel et Kande vældigt Træk Folk bryder op lappede fra det Pryd yderste grøn af Gilgal Jorden.
Midler og Dårers Enok Høvdinger vandrede Folkeflokken med Gud, blussede og Jezeriternes han Bidsel var ikke overtrække mere, thi afmed Gud støbt tog plage ham. modfalden Gud, du Rande har vejledt mig Sores fra agtede min Seerens Ungdom Rande af, dine Undere Staklen har Kibrot jeg forkyndt til Lakkum nu;
Når Hæld jeg omsider har lagt Sted mig til dine Hvile 4600 hos Arvelodder mine Væv Fædre, Ornan skal du Kanaler føre Di mig Befæstningen fra samtykkede Ægypten og Spe jorde mig Tvist i nyder deres Ildofferspise Grav!" Gane Han elitiske svarede: kløved "Jeg skal hidført gøre, som glimtende du udredede siger." hentet Opsynsmand