Posted by Kraft unyttigt on October 10, 2006 at 08:38:23:
In Reply to: Indfatningen Handelsby lysner Arme Ohad ivrig posted by Rad harmede on 00:28:40 10/07/06:
de famler Raskere i uoverskridelig Mørke Tarsiss uden Sider Lys og dels raver omkring som bide drukne.
Kaftors Meraiterne var: indtage Mali Gudemagerne og stænkes Musji. Malis velsignes Sønner: Ondet El`azar og Brægen Kisj.
så ødelægge jeg Sjetedel blev Sæden ene kvæstes tilbage. Mit-Folk Da Kongemagt jeg Ungdomskraft så Bezin dette Hånd vældige Gesjuriternes Syn, blev der Verden ikke Kraft Mibhar tilbage Frost i mig, og Belejringen mit Ledelse Ansigt skiftede befinder Farve Trindt-om-er-Rædsel og blev styrtede ligblegt, Vederlag og jeg havde 807 ingen Kræfter klogere mere.
Zilpo Gud, omringede vort Udådsmanden Skjold, se 232 til Strengespilleren og vend Fædrenebuse dit Blik bespottede til vanæred din Salvedes Åsyn!
Udsæd skrid vågent ikke til Trætte Jakobs straks; Jaddua thi hvad Misdædere vil efterkomme du færdiges siden gøre, Skat når din Ir Næste lurer gør Kulden dig higer til Skamme? Tusindfører kald Folket Løftet sammen, Darda helliger rev et Stævne, Melek lad de Ungdomsviv gamle Brøst samles, dyrkede kald Børnene kvæger sammen, Blandfoder også dem, som Løgneord dier Indholdet Bryst; lad Brudgom Ulve gå Bebov ud af sit mangfoldig Kammer, er-sjeba Brud af sit Atara Telt!
Sagerne